Antagen astrokatten99. | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad heter du på discord? astrokatten99.

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/id/astrokatten99/

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara jätte jätte aktiv ish 11:00-19:00 på lov alltså nu på jul lov och nu på vardagar

Måndag 16:00-20:00
Tisdag 16:50-22:00
Onsdag 15:30-19:30
Torsdag 16:30-22:00
Fredag 14:50-21:00
Lördag 12:00-15:00
Söndag 11:00-14:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ish typ 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ja den kommer finnas längre ner för kan ej kiopiera in den här

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på servern det är besacly som en staff bara att den inte tar support och den kan lixom banna medans hen rpar ifall någon gör fel, En serverakt roll delas inte utt till alla de är bara tilll lixom aktiva personer som tycker om servern och är en mogen kompitent person som följer regler och inte har bryt mot en regel ifall någon skulle bryta mot en regel så gör man /svban och då bli spelaren bannad i 1 timme man ska alltid ah bevis sedan skicka ut de i en servervakt kanal och där man ska skrivas ifall bannen ska förlängas eller inte!

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag är en aktiv person jag älskar att spela på unive och titta till hur folk ställer till de i servern och om dem följer reglerna, Och jag är helt ärlig att jag kommer och svbanna alla som bryter mot en regel för jag har sätt många servervakt använder inte sina kommands när dem ser personer göra fel ifall jag hade haft servervakts rollen och se någon bryta mot en regel tar jag klipp sv bannar honom och sedan går jag in i discorden skickar ut i svban bevis och sedan skriver jag ifall de ska vara fölängning på bannan och varför de ska var det, Helt enkelt jag kommer vara aktiv och vissa fram fötterna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att vara koruppt bryder mot en servervakt regel och detta kan innebära att man kör med toggleid medans man rpar t.ex någon är bakom en vägg och det är skottlosnings scenario då ser man vart hen är t.ex någon kommer fram och vill råna dig då kickar du personen eftersom att du spelar för din egna vinning och att man /svbanar folk som man inte gillar ingame, Eller att man revvvar sig själv under ett scenario när man har dött för att missbruka sin roll

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka