Ej Antagen milliankarlnorsten@gmail. | Ansökan till Servervakt [Viktå] [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Millian

Vad heter du på discord? millian0079_69113

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013075f79f

Ange ditt födelsedatum 24 September 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Skolveckor:
Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 15:00-02:00
Lördag: Typ hela dagen.
Söndag: Typ hela dagen.

Lov kan bli typ hela dagarna om jag inte är iväg. Alltså mycket aktivitet på lov och helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Inte länge men sen 2025-12-19. Har varit medlem innan också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan skicka i pm, kan ej infoga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man har som jobb att hitta fel inom rp när man själv rpar. Är det så att man ser någon att göra ett regelbrott så har vi som server vakter tillgång till ban eller kick. Till skillnad från en staff som åker i noclip eller speccar och letar fel. En server vakt tar bara åter gärder på fel som uppkommer medans man själv rpar kort och gott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag ofta hittar folk som lallar eller begår regelbrott. Jag har hittat sånna personer många gånger men har aldrig kunnat göra något för att jag är medlem. Det är därför jag vill bli server vakt så att jag kan ta åter gärder på dem som begår regel brott och helt enkelt försämrar rpn på serven. Jag vill helt enkelt för att min rp ska flyta på bra och andra som lallar ska få åter gärder och det blir en stabil rp nivå. Jag vill också bli för att jag är polis och stöter på många kriminella som begår regel brott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man använder sig utav sina perms för att det ska lynna en själv i ett scenario. Det kan vara att man använder toggle id i en skottlossning för att se vart mot partnern är. Det kan också vara att man bannar eller kickar folk när dom inte gör ett regel brott utan att göra för sin vinning. Om man gör detta förstör det såklart rpn och gör att motparten får väldigt tråkiga scenarion. Korruption kan vara att motparten får straffet istället för sin vän eller att vännen inte får straff över huvud taget.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka