Ej Antagen ZevenDot3 | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,273
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? zevendot3

Vad är ditt Hex:ID 11000010b37e187

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar 18-23/00, helger hela dagen i stort sätt

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021 men skaffade ny discord 2023 eftersom jag blev av med 2FA.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger, vissa felaktiga och andra inte.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Håller koll på servern och kan vidta åtgärder så som banna eller kicka personer som inte kan bete sig och som förstör för alla. Fördelen är att man inte behöver vänta på en staff och göra report utan man kan göra jobbet själv för att sedan låta en staff förlänga bannen om det krävs och finns klipp. Servervakt tycker jag även ska hjälpa andra spelare om dom behöver hjälp samt kan även dva fordon om det krävs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill ha möjligheten att kunna banna/kicka personer direkt istället för att göra en report och vänta på staff eftersom jag vill ha en rolig, seriös och bra server att spela på. Jag personligen tycker det är lättare så samt vill jag hålla servern ren från lallare och folk som inte kan bete sig. Kommer även vara ett bra exempel mot andra spelare som behöver hjälp och kanske är nya i staden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T ex att man kickar/bannar folk utan anledning, dvar folks bilar bara för att djävlas. Toggle id kan man använda i vissa situationer för att kunna se vart andra spelare befinner sig lättare.

Senast ändrad:
Vissa gånger jag blivit bannad har det varit felaktigt så som korruption och andra banns, medans andra gånger har varit korrekta.

Skärmbild 2026-05-05 214447.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka