Antagen Theone đŸ„‡ | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theone đŸ„‡

Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Albert

Vad heter du pÄ discord? theone11119

Vad Àr ditt Hex:ID steam:110000147da6aea

Ange ditt födelsedatum 30 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet bestÄr av nÀstan ingenting just nu dÄ jag Àr sjukskriven frÄn jobbet och lÀgger 5-7 timmar pÄ Unive om dagen!

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? 24/11/13

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://image2url.com/r2/default/images/1775519123390-2fcaf352-31ca-4287-a456-2d945f492afa.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man kan se SV som en resurs, dem underlÀttar för staff teamet, kickar lall spelare sv bannar problem spelare osv Servervaktens uppgift Àr att kicka samt banna folk frÄn servern. AlltsÄ folk som inte kan bete sig, fuskar eller gÄr runt och slÄss samt lallar. Med andra ord du ska hÄlla koll pÄ servern och fÄ bort folk som inte följer reglerna

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Jag vill bli Servervakt pÄ servern dÄ jag kÀnner att det Àr vÀldigt mycket lall pÄ min arbetsplats hos polisen, och bilar som behöver DVas bort för det stÄr bilar överallt t.ex pÄ torget mitt pÄ motorvÀgen mm. som sagt jag Àr vÀldigt aktiv och kommer vara det ett tag framöver!

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. . Korruption inom servervakt Àr för egen vinning tex spela med toggleid under scenarion kicka samt banna folk helt utan anledning samt "hota" med att man kan kicka samt banna folk i ooc, jag tycker att om nu ska banna/kicka ska man sköta det pÄ ett snyggt sÀtt, det skulle ja sÀga Àr Korruption kortfattat

Vidare till intervju!

Du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vÀnliga hÀlsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka