Antagen Rzttan | Ansökan till [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rzttan

Medlem
Servervakt
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Caroline

Vad heter du på discord? Rzttan_

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010be44805

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Sitter mest och jobbar på marjas om jag är online och umgås med folk lite överallt i stan, samt spelar på servern typ 90% av dagarna så kommer kunna vara väldigt aktiv. Gör inte så mycket annat än att vara på servern om dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2026-03-12

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla koll att alla sköter sin rp och hålla ställningarna med bra rp nivåer. Samt vara en förebild och föregå som gott exempel mot andra spelare. Vi kan också ta bort bilar så det blir lättare för server och mindre laggigt för spelare, kicka folk som inte kan bete sig och hålla koll så inte folk hetsar i ooc. Men även ressa folk som avlidit av en bugg eller andra anledningar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag blir ofta trakasserad som tjej på servern och vill kunna motverka det då jag är ganska trött på sånt, tror dom flesta tjejer har samma problem och vill kunna hjälpa dem också. Genom att vara servervakt tror jag dom flesta avstår från att vara sliskiga. Och hade varit skönt att få stopp på alla trakasserier samt alla som lallar och hetsar i ooc och inte kan bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man beter sig illa mot folk bara för man är servervakt och tror man är bättre än dem andra, samt att man ger varningar höger och vänster utan rimliga skäl. Samt att man kanske kollar åt andra hållet bara för att det är ens polare in game hade det varit lite korruption. Samt att man kan använda ress och hunger/törst abuse till sig själv är också korruption. Sen kan men abusa genom att bara banna folk som man själv tycker är jobbiga vilket är helt fel. Och är det riktigt illa regelbrott får man ta hjälp av staffs så dom får ordentliga straff.

image_2026-04-07_220606921.png

Vidare till intervju!
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka