Nekad Zeetox on dc | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zeetox on dc

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Vad är ditt discord namn? hampa04

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Persson och har varit i denna stad förut då han har varit Falk personal-ansv, qpark anställd, sjv grundutbildad och han har gått in i det kriminella livet då han kände att han var för lat att jobba så han blev kriminell för att slippa betala skatter ha när en person som gillar att vara mycket med vänner han är 40 år gammal men har en kropp som en 25 årig vältränad person han tycker om att var med kompisar, jakt, fiske och att hantera med bilar hans bakgrund var lite sissodär då han var mobbad i tidig ålder han bytte skolor flera gånger sen så hittade han en skola där dem inte mobbade han men där vart han en liten kriminell unge han har åkt in många gånger i åldern han är i nu när han var liten så var han i verkstaden med sin farsa alla dagar han var ledig från skolan och hjälpte till att laga bilar i garaget med sin pappa hans trygghet var att vara i garaget när han var i hemma i sin stad för annars trodde han att han skulle bli mobbad av dem gamla mobbarna han hade innan han bytte skola i 16 års åldern så träffade han en tjej dem börja dejta men mitt i en dejt kom mobbarna till resturangen och skulle äta men istället för att äta så kom dem och misshandlade Jörgen sen efter några veckor efter dejten så träffade han dem igen men istället för att bli misshandlad så tog han upp en kniv och skar upp en grabbs hals puls åder och han åkte in i undomsfängelse och nu kmr han starta ett nytt liv i denna stad efetr har varit utomlands efter han kom ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och mogen rp, jag kommer att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska spela för att vinna i scenarion och att man kan göra så att motparten kan vinna ett scenario. Man kan göra ett scenario roligt ex jag är polis och några rånar dem åker i en bil som max går i 50 då ska jag ej pitta dem. vi ska göra en lång biljakt och göra det så roligt som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM= Veichle death match- detta menas med att man ej får använda sin bil som ett vapen. RDM- Random death move detta menas med att att man dödar utan anledning. cop bait- man försöker få polisens uppmärksamhet med olagligheter ex burna framför dem för att få en biljakt. mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rollspel väldigt länge på olika serverar men mest spelat här på unive. har spelat i över 2 år. har mest spelat som mekaniker, polis samt kriminell mest är kriminell.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, du ska fortfarande vänta 1 vecka efter godkänd permanent banöverklagan, dvs att du kan ansöka den 20gånde.

Tillbaka