Nekad Zeetox on dc | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeetox on dc

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006318951/

Ditt Hex-ID: 11000013e598167

Vad är din discord tagg? hampa04

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 214100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker staffsen gjorde rätt med att banna mig för clogg och staff abuse men inte rasist då jag inte tycker blatte är rasism men det är mitt perspektiv han kan ha tagit illa upp och jag ber om ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev pittad i första clogg och blev förbannad jag quita, andra cloggen så blev jag skjuten väntade 5min efter att scenariot var klart och där efter quita inget hände under de fem minutrarna så jag tänkte scenariot var över men så tyckte inte bubblegum. Då blev jag lite arg och i support kalla jag han blatte och cp som jag ber om ursäkt för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte första cloggen var korrekt men inte det han säger var andra cloggen, Sedan tycker jag att det jag sa i support kan tas olika som staff diss mm, Blatte tycker jag inte är rasism och är felaktigt i bannen och cp är då en sjukdom så de kan tas på olika sätt och jag använde de som ett skällsord så jag tycker det var 50/50 till att vara en staffdiss. Samt så har jag grön bann och innan denna bannen har jag inte blivit bannad på över ett år om inte mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har väll vart bannad lite då och då för små grejer som var för något år sedan så kommer inte ihåg så mkt om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att göra bättre rp och följa regler samt att ha respekt mot alla å göra roliga scenarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka