Accepterad Ze1Lu | Medlem ansökning [Boogy] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ze1Lu

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7658794321/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Ze1lu#5208

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Wernström. JW som han även blir kallad av sina vänner. Johan Wernström är en väldigt go och glad kille från småland som älskar att vara med sina vänner samt hitta på roliga äventyr. Johan hamnade fel i livet då hans far höll på med alkohålmissbruk och hade svårt i att få pengar att räcka till. Det är en stor del varför Johan är som han är. Att vara genrös, bjuda till och vara med i det sociala hade han svårt för när han var liten men i äldre ålder är det allt han strävar efter. Att jobba och tjäna pengar är en stor del av hans liv. Johan älskar feta bilar som han kan få visa för andra. Hans stora intresse inför bilar gör även honom till en person som gärna arbetar inom bilförsäjlning balndannat. Johan Werström är väldigt social av sig och älskar dra fina skämt till vänner omkring honom och hjälper gärna till ifall någon frågar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska inte ha hybris eller överskatta min förmåga på något sätt, men en anledning är att jag vill visa vad jag kan och hjälpa folk att bli bättre på RP samt att jag kan bidra med bra Rp till servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion som är bra utförda och dras ut och inte blir korta samt att jag kommer hjälpa folk som inte vet vissa saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett bra exempel på denna frågan kan vara att om du är i ett alvarligt scenario så istället för att skjuta honom kan du sätta honom i en skuld istället så blir det vinst för mig men vinst för honom iochmed att han kommer överleva.

Hur hittade du Unive? Unive är en av de mest kända servarna samt att jag har spelat på den sedan tidigare

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka