Accepterad Johan Falk12 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Falk12

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edin

Vad är ditt discord namn? Ediinn (Noobmaster6975)

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Falk 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull, trevlig, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan falk är uppvuxen i ett ghettoområde med sin mamma. Farsan dog tragiskt i en skjutning när Johan var 8 år gammal. Johan har hela sitt liv undrat varför hans pappa blev skjuten, det är ett mysterium för honom. Men en sak är säker, Johan har inte fått sin rättvisa. De som sköt hans pappa, hittades aldrig. Johans pappas fall blev ett så kallat kallt fall, de vill säga olöst. Men en sak är säker, Johan vill bli polis och kunna hjälpa de människor som behöver hjälp. Han vet hur de känns att vara maktlös. Johan var ganska ensam under sin skolgång då han oftast var ledsen över sin pappas död, åren gick medans mamma arbetade för att de skulle kunna ha mat på bordet. Johan tog äntligen studenten och kunde söka ett jobb för att hjälpa sin morsa. Nu återstår bara polisutbildningen!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett gott skratt då jag är ganska social av mig, jag har lätt för att lära känna nya människor. Förutom de vill jag ha en seriös rp server att spela på då jag nyligen har byggt min första PC.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för motpartens vinning, alltså att motparten ska vinna inte en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Spelade på trakten roleplay för ett tag sedan

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka