Nekad QVIST | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QVIST

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? snoop735

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Bandido, 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kriminel,snäll,social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Johan var liten gick han till en affär för att köpa några varor åt sin mamma. Men på vägen dit blev han stoppad av några grabbar som tog alla hans pengar. Det var de enda pengar han hade, men han ville inte komma hem tomhänt.Beslutsam gick han ändå in i affären och istället för att gå därifrån tomhänt, tog han med sig varorna utan att betala.Efter den händelsen började Johan stjäla mer och mer. Med tiden blev det en vana, och till sist föddes en dröm inom honom en farlig dröm. Han ville bli en riktig kriminell i Universstaden. Och det var där allt började.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att rollspela och tycker det är kul att hitta på nya karaktärer och historier. Jag är bra på att hålla mig till rollen och försöker alltid göra så att RP blir roligt och intressant för alla. Jag är också bra på att samarbeta med andra och följa reglerna.
Jag spelar gärna olika roller och gillar både seriöst och mer avslappnat RP. Jag är inte ute efter att vinna utan vill bara ha bra scener med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv i ett rollspel. Ibland är det bättre att låta den andra personen få lyckas i scenariot, så att det blir roligare för båda. Det handlar inte om att förlora på ett tråkigt sätt, utan om att göra spelet mer spännande och verkligt.
T.EX
I stället för att alltid försöka fly från polisen eller ljuga dig ur situationen, kan du ibland låta polisen vinna genom att erkänna eller spela nervös. Det ger polisen ett bra scenario att jobba med.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, RDM: Random death match genom att slå någon utan anledning eller döda dem utan anledning. METAGAMING: metagaming innebär att man ger info utan för RPN T.EX attt du sitter med din vän i en dc samtal och pratar och ger honom info som han kan använda sig utav de du har gett honom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka