Nekad Zander | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zander

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Användarnamn: Zander

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355354804/

Vad är din discord tagg? zander#6115

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? fearRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig. Det var en kille som ville åka med min bil och jag sa ja men då riktar han en gun mot mig så jag går ut ur bilen och tar upp händerna. jag säger att jag inte har nån kniv på mig och han tror på mig så han lägger bort sin pistol och det är det då jag knivar han så att han dör och då disconnectar han så jag inte kan söka igenom honom. sen när han är tillbaka så bannar han mig i 7 dagar för fearRP

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja jag rymde till fots från poliserna och då tpa dom mig men då gjorde jag fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker att jag gjorde rätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kanske inte kniva nån för då får man ju ban

Har du läst våra regler? Ja

om han fortfarande hade pistolen i handen så är det fortfarande FearRP, han måste ju ta ner pistolen när han ska kolla igenom dig och då kan du inte knivhugga honom men om han tog ner pistolen helt alltså att han la ifrån sig den då så var det inte FearRP aja lycka till.

om han fortfarande hade pistolen i handen så är det fortfarande FearRP, han måste ju ta ner pistolen när han ska kolla igenom dig och då kan du inte knivhugga honom men om han tog ner pistolen helt alltså att han la ifrån sig den då så var det inte FearRP aja lycka till.
han stoppade ner pistolen helt så då knivade jag han

ja. då därför blir man inte så glad när man själv blir bannad i en vecka
Du borde ladda ner ett program där man kan klippa de senaste 2 minutewrna som tillexempel medal eller någonting liknande så att du har bevis på allt som händer!

Nekad, eftersom jag har sett video på händelsen och man ser klart och tydligt att du bryter mot reglen FearRP. Tycker att du kan tänka över vad du gjort och sedan göra en ny ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka