Accepterad Dextersson3 | Ban Överklagan filiri

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dextersson3

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241464616/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c5d8b28

Vad är din discord tagg? Dextersson

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-10-11_143616.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det var för vi kidnapa en som inte vi hade krig med eller någon konflickt vi trode och 12 a honom genom att skjuta och lotta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en i en bil som vi trode va lotus men han valde och inte stanna och han krockade mitt i en betong vägg och där av så försöker vi fråga vilka han är med men han svara inte och då valde vi att hoppa utt och rikta mot han men där och då så kraschar han men sen kommer han till back och då riktar vi igen och vi tar han till vårt hus och tar han till ett rum och där av frågar vi vilkan han är med efter vi har lotat och frågat han är med och då är det fel gäng vi har tagit och det var fel av oss att ta nån som vi inte har nån kon flikt med sen så väljer vi och skjuta han fick betala sig ut med 50000 tusen men han valde att dö

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det va ci som gjorde fel och det står jag för men därför jag väljer att göra ban över klaggan är för hela min helg går att inte kunna spela nåt uttan bara sitta här och glo det var inte så kulle

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit anti cheat bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte kräv pengar av han och inte 12 a honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte bara ta nån som inte man har nån konflikt med det tänker jag aldrig göra om ig igen det har jag lärt mig av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka