Nekad Spoon | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 11000011768095c

Vad är din discord tagg? xyooon

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: pc check.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag "undvek" o dyka upp på en pc check fast det inte var så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo. Bubblegum skrev till mig på dc o bad mig komma support. Jag kom in på mobilen o då börja han säga att jag skulle komma in på datorn osv. Jag förklarade för honom att jag förberedde snacks o skulle kolla på film me min familj. Men det struntade han i. Sedan skrev vi lite på dc o då sa han att han skulle pc checka mig. Jag frågade om vi kunde ta det nästa dag pga omständigheterna men det ignorerades såklart. Därefter skrev han att han skulle pc checka mig på pm. Jag skrev 2 minuter efter att jag satt support o att han skulle dra mig men det struntade han i.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig såklart. Jag har aldrig fuskat här tidigare o skulle inte börja nu. Har precis köpt ped för 1200kr + köpt krim. Ser inte då varför jag skulle riskera det. Tycker ba det var lite dåligt gjort liksom. Sa 2 min efter att jag satt support men blev ju inte indragen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 41 tidigare bans varav 1 de senaste 3 månaderna (Alltså denna ban). Har blivit bannad för clogg vilket jag har lärt mig utav. Jag spelar nu inte för att behålla mina vapen som jag gjorde då. Har även blivit bannad grov fearrp. Jag var vid Ogs gänghus (inne) och böt vapen med några i gänget. Sedan efter det så försökte dem råna mig. Jag trodde att dem skämtade med mig men jag hade fel och fick därför en ban ist. Vill även påpeka att 2 av dessa tidigare bans är felaktiga och nya. En var när jag blev bannad för fearrp, vilket jag motbevisade i support o en annan var en lall ban av trippy. Sedan har vi denna ban. Jag gjorde ett väldigt stort misstag och jag står för vad jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting! Kan inte lägga ett spel före mina personliga behov direkt. Sa ju till o med o bad han dra in mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att staffs gör lite som dom vill. Sen så ställer jag när som helst upp för en pc check

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka