Accepterad zamme1_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamme1_

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: steam:110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? zamme1_

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när dem speccade mig så såg dem inte klart och tydligt att jag stod upp och en annan riktade när jag också riktade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i en skottlossning med ett annat gäng. Då blev jag skjuten i benet medan de var en bit bort. Efter jag hade blivit skjuten efter ett tag så ställde jag mig upp. När jag stod upp med mitt vapen i min hand så sprang en person som vi hade gängkrig med mot mig. jag han ställa mig upp och vi riktade på varann. Jag han skjuta han före han sköt mig. Från deras perspektiv så var det tydligen fearrp. Men för mig så han jag ställa mig upp och skjuta han som sprang mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban egentligen för att jag han ställa mig upp och skjuta honom. Medan dem sa att eftersom jag inte tog klipp från min sida så tog dem beslut från vad dem såg. Så egentligen så tycker jag det borde vara en varning så att jag alltid ska ta klipp om dem ber mig eller något liknande. Därför var det en felaktig ban, utan det borde vara en varning för att det såg annorlunda ut för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var att jag och min kompis gjorde ett butiksrån också var det 5-6 poliser som jagade oss också prejade de i jätte hög fart också gjorde jag fel att jag skrev i chatten "Vad håller ni på med ni kan ju inte pitta i den hastigheten" något sånt iallafall. Också blev jag bannad för powergaming vilket jag förstår men jag lär mig av mina misstag. Sedan kom denna bannen som jag fick över ett halvår sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna gjort annorlunda var att jag skulle kunna ha igång mina klipp och klippa det från mitt perspektiv. Men nu i detta fallet så droppade jag väldigt mycket fps när jag hade igång mitt klippverktyg. Därför skulle jag kunna ha igång mina klipp och klippa det så skulle staffsen också se vad jag såg. Men nu var det synd att jag inte hade det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej, för att det var en felaktig ban då jag skulle tagit en varning istället för att jag inte hade mina klipp igång. Medan hela grejen handlade om att jag inte kunde visa staffsen vad jag såg och vad jag gjorde. Därför har jag lärt mig att man alltid ska ha igång klipp oavsätt vad för att allt kan hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka