Nekad Amiri | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
291
Reaction score
4
Ditt discord namn: fp6j

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad för typ av beslut gäller det? FearRP Ban (06-23) , Prishöjning, Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs efter som att det såg ut som att jag fearrade vilket jag inte gjorde utan jag blir benad av polisen och sen så när jag ställer mig upp så kollar jag redan upp mot berget och ska springa ditåt och ser inte att poliserna stog och riktade mot mig så jag började springa upp mot berget utan att kolla bak och hör att poliser börjar skjuta sen träffar en polis mig så kollar jag bak och då insåg jag att de va efter mig och skjöt mot mig så jag började skjuta lite mot dem. Jag förstår detta beslut och varför ni har valt att lägga dessa åtgärder på mig men jag visste helt ärligt inte att de riktade utan jag kollade redan uppåt och ber om en till chans, dem vann scenariot och jag rpade vidare därefter. Vill även bara spela unive just nu med mina vänner då sommarlovet nyss börjat och jag är bannad, ber om ursäkt och hoppas på att ni kan ge mig en till chans.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt eftersom att jag inte såg att de riktade och var bara beredd på att springa upp mot berget utan att kolla bak för att kunna klara mig, hade jag vetat om det hade jag ställt mig upp och tagit upp händerna men såg inte poliserna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Berra har klipp

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka