Nekad zamii2 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamii2

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sam

Ditt discordnamn: de.zami

Ditt Hex-ID. 110000149301346

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag har varit en liten problem spelare innan o förbättrat min rp vilket jag vill visa genom att bli staff o ta nästa steg o bli en del av unives staff team. Jag tycker det behövs ganska många staffs nu pga det är väldigt mkt som händer ingame o jag känner att jag har tiden till o göra staff arbete o skita i o rpa helt o satsa på att hjälpa servern + ta support äreende osv! Jag tycker att jag förtjänar den rollen för o visa hur mkt jag brinner för o bli staff + Ta så många reports så möjligt för att alla spelare ska tycka att dem får hjälp när dem behöver det. Jag brinner även för unive o vill alltid serverns bästa o skulle aldrig göra något så att det kan påverka servern negativt, vill försöka att visa er att jag faktiskt kan ta ansvaret som staff. Jag ansökte till staff för cirka 6 månader sen o den var inaktuell men har väntat lite med o söka för att jag försökt förbättra min rp o nu vet jag att jag har de som krävs för o va staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? skott scenarion t.ex. för att det är väldigt mycket abusande med bilarna och mycket U abuse osv och det är det jag vill ändra på sen vill jag även göra ett försök o få jobben o funka

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sammarbeta och komma fram med lösningar och försöka komma med ideer på hur problemen ska lösas

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Väldigt viktigt och agera professionellt eftersom du ska representera servern på ett bra sätt och hur man gör det är att man visar respekt och vara bestämd och vara trevlig mot alla och göra sitt jobb på ett bra och smidigt sätt och kunna hantera stressiga situationer och komma överens med andra i staff teamet och spelarna

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? sommar lov runt mellan 20 timmar till 6 men är ute med familj o vänner osv men när jag nt har något o göra så är det tiderna, brukar sitta uppe till 7 på morgonen typ varje dag så har väldigt mycket tid o kunna lägga ner på staff relaterade saker

Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 men det har varit till o från men om man räknar sammanlagt så är det i 2 o ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka