Antagen elivic1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Ditt discordnamn: Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har tiden till att vara det och tycker att jag är en person som skulle passa i den rollen och ta det ansvaret att utveckla staff teamet men även att jag själv gör mitt bästa för att förbättra det på mitt sätt som jag tänker men att vi i teamet ska hålla en god kommunikation samt att man samarbetar med varandra i vissa situationer som man kanske vill ha extra hjälp med eller som någon annan kan bättre än mig i det läget.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker servern har utvecklats extremt mycket till det positiva men tycker fortfarande att de här med lallet finns lite frekvens kvar av, vilket kan förbättras!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska bli fler i teamet som kan vara aktiva och delaktiga i spec samt att man vågar ta åtgärder så att just personen i fråga förstår det rätta!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är seriös och tar regelverket på allvar som är satt på unive. Samt att man är redo för att kunna våga ta åtgärder om det sker ett regelbrott!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tränar mest på dagen sen brukar jag alltid gå in o rpa, men mitt mål är att göra ett boss byte på mitt gäng vilket redan är löst då jag har min vän som är vice nu som kommer ta över boss rollen, samt att jag kommer att lägga all min fokus på staff arbete!

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes flera gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba vad som helst, men hade varit kul o testa donation vilket jag aldrig gjort innan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka