Antagen zakiraja | Chef-jobb ansökan [wallins advokatbyrå] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.shawarma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Alexander Stankoski

Vad är ditt användarnamn på discord? Alex.shawarma#7888

Ange ditt födelsedatum: 17 Augusti 2009

När fick du medlemskap på Unive? 15 februari 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Just nu är jag jobbstyrning inom sjukvården och spenderar väldigt mycket tid på administrativa arbeten där eventuella chef uppgifter ingår samt så har jag väldigt stark konnektion med högre uppsatta samt sjukvårdarens regions direktör/chef så jag ser mycket hur chefer arbetar och tänker.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att driva verksamheten mycket unikt och då menar jag att jag kommer försöka det bästa med att öka RP nivån och göra så att domstolen gör ett MYCKET intensivt jobb när de jobbar. Jag kommer samt försöka få en starkare koppling mellan jobb ansvariga och min verksamheten så att vi tillsammans kan driva allting framåt och utveckla våra resurser samt vårt hela perspektiv på arbetet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet är mycket stor nu på sommarlovet ungefär några timmar varje dag och ibland fler men ibland inget på en dag kanske gör privata skäl. Men är jag inte in-game så är jag 24/7 aktiv på discord.

Har du läst våra grundregler? Ja

Grattis!

Du har valts ut som chef till Wallins Advokatbyrå.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka