Antagen kalle1 | Chef-jobb ansökan [Wallins Advokatbyrå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle1

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
58
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins advokat byrå

Vad heter du i verkligheten? Harry

Vad är ditt användarnamn på discord? kalle1

Ange ditt födelsedatum: 10 April 2009

När fick du medlemskap på Unive? vet faktiskt inte har gått i omgångar men jag började spela unive 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit polismästare inom polise vilket har lärt mig att ta ansvar fatta viktiga beslut och hantera stressiga situationer. Jag har också varit btr över flera yrken där jag har erfarenhet av att leda andra. Hjälpa kollegor och se till att arbetet flyter på brDom erfarenheterna gör att jag är van vid att ta ansvar och hjälpa ett team att fungera tillsammans. Som jag tycker är jätte viktigt!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att utveckla advokatbyrån så att den blir aktiv, seriös och rolig att vara en del av. Jag vill skapa en bra miljö där alla trivs och gör sitt jobb på ett bra sätt. Jag vill också hjälpa nya personer att komma in i yrket och lära sig hur allt fungerar, så att vi får en stark och stabil byrå. Sen tycker jag att advokat byrån just nu är lite små tråkig jag tycker framförallt att veckans kollega ska införas och få igång den lite. Jag vill oc kså se till så att alla ska få rätt till en advokat och ha en tillgång ifall en misstänkt vill ha det. Sen vill jag också att provision ska införas för det kan vara en sak som gör att flera vill jobba. Samt nya samarbeten jag tycker det är kul men också viktigt att samarbeta med andra lagliga jobb för att skapa en gemskap.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv och lägga ner den tid som krävs för att vara en bra chef. Jag förstår att rollen kräver ansvar och närvaro och jag är redo att ta det ansvaret. Jag kommer se till att vara tillgänglig, hjälpa till när det behövs och hålla koll på att allt fungerar som det ska. Och göra 100 procent hela tiden.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Wallins Advokatbyrå

Hoppas att du kommer trivas!

FD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka