Accepterad Zaki_ | Ban Överklagan/ evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zaki_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jonte291/

Ditt Hex-ID: steam:1100001603cffe2

Vad är din discord tagg? Jonte291

Vem var det som bannade dig? evox22

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-14 031253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag satt i ett fordon jag inte skulle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade skadat mig och min vän ringde ambulans och på nåt sätt så blev jag den som körde och sen körde jag till sjukhuset som var precis bredvid

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde nog fel antar jag nu i efterhand men tycker att nån borde sagt till mig eller gett mig en varning då jag gjorde det jag blev tillsagd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta är min första gång då jag e ny på detta med rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat in i ambulansen och försökt bli buren till sjukhuset istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska göra saker som jag inte antagligen får, (inte köra ambulans)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

som medlem ska man inte behöva få en varning för att inse att man gjort fel

Jag ber om ursäkt mitt misstag och skall inte göra om det, men som sagt är ny till rp och visste inte de skulle kunna hända såhär mycket men förstår dig. finns det något sätt att ni skulle kunna sänka bannen med 1 dag iallafall,

undrar även om jag som medlem förloar mitt medlemskap nu när jag blev bannad

Tillbaka