Accepterad Ducky7469. | Ban Överklagan| evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Svanen7469

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:110000172a06ab3

Vad är din discord tagg? svanen7469

Vem var det som bannade dig? Issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-12 204220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att han trodde att jag menade något dumt men i själva verket var jag bara upprörd och det var inget illa mennat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. eftersom jag blev arg eftersom att jag sladdade runt på meko och sedan spelade hög musik och sedan blev kickad sen skrev jag till honom och undra varför jag blev kickad och varför han DV bort min bil och då skrev jag mupp till honom och sedan blev jag p ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och jag tycker inte jag ska bli p ban på grund av det här eftersom jag inte menade det jag skrev och jag tycker inte det här var värt en p ban och indragna roller men det var jag som fortfarande gjorde lite fel av att jag skrev så där men jag menade inte det jag skrev och jag fattar att det var fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jo jag clogg och ressa min vän utan /me och det ångrar jag stort för och det har jag lärt mig aav.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade tänkt innan jag skrev saker och inte ta ut ilskan på honom för det var jag som gjorde fel från början han skrev i lokala ooc men jag trodde att han menade nåt annat så det är både mitt fel i det här också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skriva nåt dumt till Staffs och lyssna på när dom säger till och ta en kick som en varning och sedan inte skriva till honom och ta ut ilskan på han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka