Accepterad Marre0728 | Ban Överklagan/ evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Marre0728

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170395609/

Ditt Hex-ID: 110000148211dd9

Vad är din discord tagg? marre0728

Vem var det som bannade dig? evox

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-23 162610.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb med ett baseboll trä så han dog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra va utanför Piren station och sen kom en kille och vi började hetsa mot varandra, sen efter ett ag så bar jag upp han och tog han en bit bort så att inte polis skulle se och tog upp ett baseboll trä och då började han hetsa ännu mer och säga saker om min familj men jag lät han gå men sen fortsatte han hetsa så jag bar upp han igen och tog bort han där ifrån och sa att han skulle säga förlåt för det han sa om min familj och då sa han att jag läspade eller va han nu sa medans jag håller i ett baseboll trä vilket jag tycker är lite fearrp eftersom jag håller i ett baseboll trä men då slår jag han eftersom han fortsätter hetsa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är felaktig ban då jag antar att han inte visade sin sida av det utan bara när jag slog han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. clogg och av det lärde jag mig att det inte är värt att få sina roller dragna för att man vill ha sina vapen/pengar kvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i han och dra därifrån istället för att slå han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte alltid behöver använda våld för att lösa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka