Nekad Zakab | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakab

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
9
Ban-referens
jlrfbt — FiveM, Permanent
Anledning: stashar vapen som polis
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag rollspelade som en polis i ungefär 3 veckor, Under min period hos polisen så berättade min vän om hur han stashade vapen han tog av alla kriminella som han fångade han visade massa screenshots av bilder på dom och hur mycket dom var värda, Det var då jag börja få känslan av att jag också vill börja stasha vapen, Det kan har varit det dummaste jag gjort i hela min rollspels historia, Jag stashade inte vapen under hela mina 3 veckor, Jag gjorde det dom sista 5 dagarna ungefär, Jag vill också tillägga att jag inte blev bannad nästan direkt efter jag hade stashat, Det gick ungefär 1 vecka efter jag hade startat ett gäng med mina vänner, Den vännen som visade mig bilderna och som också stashade var min vice boss och han blev bannad för samma sak som mig, Jag blev först bannad för combat logging av slem, Sen efter det så fick jag en annan ban av toris som var att jag stashade, Jag tror ju att jag blev bannad för korruption inom yrke eftersom jag var korrupt dom där sista 5 dar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar fullständigt ansvar för det jag gjorde jag känner mig som en sämre person än vad jag var innan min ban, Jag vill bara få en till chans. Jag ska aldrig vara korrupt samt att jag ska följa regeln combat logging.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att följa unives rättvisa regler, Jag har också lärt mig att bara för någon gör något dåligt och det känns frestande så ska man inte gå i deras fotsteg, Jag har blivit bannad nästan 5 gånger av erat anticheat när jag körde paintball även om jag inte fuskade, Sen fick jag en riktig ban innan då jag bröt mot regeln powergaming då jag ramla från ett berg och inte rpa på skadorna. Ifall jag får en till chans så kommer jag försöka ta det lugnare i min rp kommer inte återvända till polismyndigheten, Kanske så köper jag krim och går med ett gäng, Annars ska jag försöka med sjukvårdar livet igen, Jag ska också försöka bli staff.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag kommer inte tolerera mig själv om jag ens försöker att bryta mot någon regel, Jag ska följa alla regler samt hålla en bra rp sålänge jag är inne i servern, Jag tycker också att alla förtjänar en annan chans, Jag vill tillägga till frågan att jag bidrar med en rolig och seriös rp, Då jag har varit medlem på unive ett tag jag har alltid försökt att hålla mig på servern så att jag kan få ha det kul med vänner och ha sånna sköna kvällar som unive bidrar med. Jag tycker också att ni ska ge mig en till chans för jag faktist förstår att det jag gjorde var fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka