Accepterad Karma Bamse | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Ban-referens
tajrhw — FiveM, Permanent
Anledning: Stashar vapen som polis och plockar ut på sin krim karaktär
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag kan ekänna att jag stashade vapen då. Alltså jag var en polis som tog saker ifrån kriminella och sen när jag hade startat upp ett gäng så blev jag krim och tog ut alla vapen . Jag ångrar det så mycket nu jag sitter på min stol och tänker om Unive ( LJUGER EJ )

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar och ber om hemskt mycket om ursäkt ( grovt korrupt inom yrket )

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja såklart jag har lärt mig att inte stasha vapen och inte bli sen krim och ta ut de jag ber om ursäkt hoppas ni fattar mig

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag bidrar med en jätte bra rp-nivå ( ifall man ej tänker på vad jag gjorde ) jag var staff förut på unive och tyckte om det samt så har jag respekt för er och vad ni gör ifall ni ej unbannar mig kommer jag bli ledsen men jag kommer förstå att ni gör erat bästa för att skydda unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Inga Problem jag kommer inte be någon att läsa detta ( ta er tid att läsa igenom de )

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka