Nekad Zakab | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakab

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198008176023/

Ditt Hex-ID: steam:110000102db0d97

Vad är din discord tagg? zakab_13

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-24 164813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Korruption inom yrke

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Toris gick in i logs och såg det fel jag hade gjort men det var ett tag efter jag hade gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit AC bannad från paintboll, Powergaming, Samt combatlogging men jag har lärt mig av mina misstag genom att prata med min vän Linky som kan mycket av detta och jag har lärt mig själv genom att tänka på åtgärderna som tas när man gör sånt som jag gör, För jag har många vänner inne på unive och då tänker man på att inte göra fel igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte stashat vapnena och lagt dom i beslaget som en normal polis, Det var känslan av att ha så coola vapen som dom kriminella jag fångade hade så den känslan tog över mig vilket var mitt fel och det kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte stasha vapen, Tänka på åtgärderna som tas, Följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka