Accepterad ZAFE | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZAFE

Välkänd Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
582
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? zafe5601

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013202cbc8

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. I vanliga fall så Väldigt bra är aktiv flera timmar om dagen. Men som jag skrev på övrig så kan jag bli lite halv aktiv kommande veckor

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/920400460257587210/1210631135575547904/image.png?ex=65eb431b&is=65d8ce1b&hm=4c4c163852289d893d4b1d0c1bb6ca020f1dbba3d4ae747935430057f513c179&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ansvarar för att se till att de inte sker några regelbrott där personen befinner sig man noclippar inte runt som andra staffs utan man rpar och se till att sker de något så agerar man i mitt fall kommer den mest användas för att skydda de som är streamers i mitt gäng.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att göra det jag kan för att förbättra och skicka de som är här för att förstöra samt försöka hjälpa till de i mitt gäng som är streamers

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man gör saker som inte ses som tillåtet t.e.x ressar någon utan någon som helt anledning som är giltig inte banna/kicka någon i din närhet som inte kan bete sig bara för att de är dina vänner dessa två grejer är saker som absolut inte ska ske verken inom sv delen men servern överlag detta är något som är och bör bara jätte striktigt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka