Nekad zackezebran | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackezebran

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? zackezebran

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2001

Berätta om din karaktär. Har precis börjat med FiveM och har inte kommit så långt men vill/framtids planerna är att bli lastbil leverantör om det finns annars något annat chill jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till att vara schyst och hjälpa till med det jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det man gör sa vara kul oavsett om man vinner eller förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte ta snabbaste lösning ur ett alvarligt scenario som om jag hamnar i bråk kan jag ba inte slå ner människan, utan prata. Om jag blir och berättar för min kompis vart jag är och han åker dit, det e inte okej utan man måste försöka leta/hitta personen/osv En annan är att man får inte försöka få polisen efter sig med mening bara för det är kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, typ inte alls ska jag vara ärlig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill väldigt gärna ha en första rp serrver och spela på som inte har massa otrevliga personer, Skulle gärna vilja lära mig mer om RP och denna server ser ut att vara bra

Nekad.
Anledning:
Skriv om "Berätta om din karaktär"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka