Accepterad nanne karlsson | Medlem ansökning (omar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathaniel

Vad är ditt discord namn? zestyking.

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans petersson, 34.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? konsekvent, nyfiken, målinriktad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans var polis ett tag och har studerat länge, växte upp i göteborg och bott där hela sitt liv tillsammans med sin familj. Familjen har levt ett vanliigt liv inga flashiga saker eller semestrar utan ett vanligt liv. Framtids planerna är tydliga Hans vill bli högt uppsagt inom polisen och strävar alltid efter mer och bättre. Rikspolischef är såklart siktet och målet är att kunna försörja familjen och familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har Rpat länge innan men tog en ordentlig paus på 2 år något har drygt 2500h på Fivem och har vart allt man kan tänka sig har nog arbetat inom alla yrkens minst 1 gång. Målet med Rpn då var oklar men nu vill jag bara komma tbx och ha en rolig ochy bra stund på serven man en gång spelade lite för mycket. Kan bidra med mycket då var jag lite yngre typ 13-14 idag är jag 19 strax 20 så det är en helt annan bild på både RP och mig som person. Är ute efter realistiska moment sånt tycker jag är kul och syssla med när många olika branscher är med, Polis, sjukvård, domstol etc.

Satt summerat bra och rolig Rp ingen lallig skit det orkar inte jag med längre man blir bara mer trött på sånt nu för tiden men som sagt hade vart kul o komma tbx.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man rpar så handlar det om att man ska ha kul och inte rpa för vinster det är det jag var inne på förut det handlar om att ha kul och inte gråta för man tappar materiella saker IG. Ta exempelvis ett butiksrån som ett exempel polisen och kriminella som rpar dåligt båda 2 kommer göra allt för att vinna men om man rpar i motpartens syfte så kan det bli jävlligt kul. Om polisen sköter det bra kan det bli en trovärdig och långvarig biljakt som kan sluta i ett spännande efterföljande och ett bra rp från polisens sida efter med förör som e roliga osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Absolut, vad som hände exakt är svårt o blicka tillbaka till och jag kan nog inte ge en helt hundra procentig historia. Men jag kan berätta mer om vad man lärt sig, det är att det är surt o bli bannad man hade inte mycket annat o göra som 14 åring men jag har lärt mig att det är lätt att inte bryta mot reglerna bara att RPa bra och ha kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - att man använder bilen som vapen. OOC ingame - att använda ett felaktigt språk ingame. RDM - att man dödar någon utan något giltligt skäl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? RPat länge löste det bra när jag var 14.. Tror jag löser det nu efter 2500h och 5 år senare :)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka