zackenzack | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande chef på Brittas

Vad heter du IRL? Zackarias Söderberg

Vad heter du på discord? zackenzack#1025

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 400-500 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag gillar chefsyrket och har även ett stort bilintresse vilket gör att jag tror att det skulle passa mig bra. Vill även hjälpa företaget att utvecklas på många håll. Det är ofta stängt men det kommer jag att ändra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på mekonomen och biträdande chef på taxibolaget. Har även jobbat på ett bilföretag i en annan stad.

Berskiv din karaktär? Han heter Enzo Walin, är 25 år gammal och uppvuxen i Rosengård. Han älskar sportbilar och äger många av dom. Han är lite blyg i början men kan lätt bli sur om någon är elak. Annars är han väldigt trevlig och hjälpsam, han vill endast göra nytta och inte göra något kriminellt. Han har jobbat på Vianor och många andra jobb, bla Polis.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ca 3-5 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp

Det går inte att söka till biträdande chef, det är något chefen bestämmer om vem som ska vara biträdande chef.

Hej tyvärr kan man inte söka till biträdande chef utan det är något man blir vald till IG av chefen

Tillbaka