Accepterad Zacke | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke

Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? zackeb

Vem var det som bannade dig? NoCap

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univebild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade skriva n-ordet i /sme.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit arg hela dagen sen hade jag precis gamblat med några polare i ett call sen så krockade jag in i en stolpe med en bil och då såklart rpar jag på det. Jag klickade f8 och så skrev jag /sme och sen "n-ordet". Tänkte inte på det för jag var inne i f8 menyn skulle absolut inte va meningen att skriva det, jag var inte nära någon och jag tog bort det lika snabbt vilket man kan se i logs alltså det var inget rasistiskt menat mot någon och inte direkt så att jag kallade någon det. Sedan efter det rpade jag som normalt och åkte till mitt gänghus efter det så stängde jag av och gick på träning och jag tänkte inte riktigt på det för det var inget planerat direkt. Såklart så spelar det ingen roll om de inte var f8 menyn eller inte men jag tänkte inte riktigt så långt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut jag som gjorde fel även fast det inte var riktat mot någon eller att någon såg det, det hann inte ens komma upp på skärmen innan jag tog bort det så jag antar att man såg det i logs. Många kanske säger att de har råkat göra samma misstag men jag antar att man kan se i logs att jag skrev /sme direkt max 1 sekund efter och man hann inte ens se det på skärmen. Jag kan berätta anledningar varför jag var arg också fattar ju själv att man det inte är ett giltigt skäl att skriva något sånt men det finns alltid en bakgrund till allt. Jag är trots allt en väldigt bann fri person och jag brukar inte bli bannad vilket finns ett större giltigt bevis till att jag råkade. Jag respekterar att rasism är en regel såklart men jag uttryckte inte mig mot någon och jag hoppas inte någon tog illa upp direkt. Sammanfattningsvis tycker jag att det såklart uppgörs som ett grovt regelbrott men från min sida så var det ett missförstånd. Samt så skriver jag extremt snabbt vilket är kopplat till att jag inte tänkte innan jag gjorde de för jag skriver hela meningen på noll tid. Jag kan förklara muntligt om de sker att NoCap eller att en staff ej fattar riktigt fattar situationen eller händelseförloppet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad men det var senast 2021 vilket var länge sedan. Samt så har en del bans varit fel men som sagt så har jag inte blivit bannad på 3 år och då var jag liten samt väldigt inkompetent.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa normalt och inte ta ut min ilska på fivem direkt, kanske skriva till någon staff att det ej var med meningen osv men tror inte det hade förbättrat situationen. Även fast jag inte tänkte på att allting visas i f8 menyn så ska det ändå inte ske samt att jag kunde förklarat för en staff vad som hade hänt och att jag inte har riktat det mot någon eller att någon har varit i närheten när händelsen skedde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att inte ta ut sina känslor på ett spel även fast ingen ser så kan man se det i logs. Även fast jag tar bort det direkt så spelar det ingen roll eftersom det är olämpligt och visas i logs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Jag överklagar också för mina roller. Jag tycker att denna händelse inte har något med min kriminell att göra då jag ej missbrukat den samt medlems rollen fast ändå eftersom att jag ska visa ett gott exempel för servern men som jag sa så tog jag bort det direkt och det nådde ej fram till någon. Men jag förstår att mina roller tas bort då det är kopplat till om man blir avstängd.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka