Nekad 45aan | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45aan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ghettokota/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Soppatorsk145

Vem var det som bannade dig? Det var anticheat

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det är anticheat som bannat fel. Jag har aldrig fuskat eller gjort något som bryter mot reglerna förutom typ temporära bans så jag kan inte komma på någon annan anledning till anticheat bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i fängelset med typ 500–600 min kvar och var rätt uttråkad, så jag klickade runt lite i F8 utan att tänka så mycket. Råkade öppna något av misstag och kort efter det blev jag bannad. Jag har ingen koll på fusk eller sånt och hade ingen tanke att göra något dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte klicka runt i F8-menyn alls, även om jag var uttråkad. Jag borde ha hållit mig till spelet och inte tryckt på saker jag inte visste vad de gjorde.
I efterhand förstår jag att det kan uppfattas som misstänkt, och framöver kommer jag vara mer försiktig för att undvika liknande situationer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft temporära bans tidigare, runt 5 dagar, på grund av misstag jag gjort. Jag har dock lärt mig av dem och sett till att inte göra om samma grejer igen. Efter det har jag varit mer försiktig och följt reglerna bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag har lärt mig att vara mer försiktig i spelet och att inte klicka runt på saker jag inte vet exakt vad de gör, även om det bara är av nyfikenhet eller uttråkning. Jag har också förstått hur viktigt det är att undvika situationer som kan missförstås av anticheat eller staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vara mer försiktig och inte klicka runt på saker jag inte vet vad de gör. Lite ironiskt är att jag donerade till servern bara en vecka innan bannen, så jag skulle aldrig göra något som riskerar det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det, bara att jag o mina vänner ska köpa upp gäng här och är väldigt taggad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka