Ange ditt födelsedatum: 9 Februari 1998
Vad heter du på discord? Dragan Strekovich#6131
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 567
Hur aktiv kommer du att vara? 7 dar i veckan så vi räknar på ett år 365 dagar så a 365 dar aktiv
Vad heter du? zach
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för jag vill hjälpa samhället och va en proffosinel polis och vill för
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa samhället och våga hjälpa samhället och va mycket social
Vad vet du om yrket i helhet? vad jag vet om yrket är att man ska finnas där för alla och va sociala och hjälpa folket som behöver hjälp
Har du några tidigare erfarenheter? har varit polis i andra städer så a
Hur är du som person? är väldigt social och glad positiv och gilla och prata med mäniskor
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? Dragan Strekovich#6131
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 567
Hur aktiv kommer du att vara? 7 dar i veckan så vi räknar på ett år 365 dagar så a 365 dar aktiv
Vad heter du? zach
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för jag vill hjälpa samhället och va en proffosinel polis och vill för
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa samhället och våga hjälpa samhället och va mycket social
Vad vet du om yrket i helhet? vad jag vet om yrket är att man ska finnas där för alla och va sociala och hjälpa folket som behöver hjälp
Har du några tidigare erfarenheter? har varit polis i andra städer så a
Hur är du som person? är väldigt social och glad positiv och gilla och prata med mäniskor
Är det något vi bör veta om dig? nej