Accepterad karl2007.. | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karl2007..

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? karl2007.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Strömberg 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, rolig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden till karaktären är att han har växt upp i fattigdom samt med tuffa situationer i hemmet och därifrån har hans personlighet utvecklats till att försöka hjälpa alla han kan och han har också blivit en väldigt snäll och omtänksam person. Framtidsplaner för Deshawn är att han först ska försöka bli väktare eller säkerhetsvakt för att sedan söka sig vidare till polishögskolan och bli anställd på Unives polismyndighet. Han vill bli polis för att han vill kunna nå ut och hjälpa så många som möjligt i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En unik och inte 100k or die liknande rp. Mer att jag jobbar på wl jobb och förösker skapa social rp med alla andra på servern så att båda har kul och inte bara jag. Alltså att jag inte bara spelar för att jag ska vinna alla scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid pushar ett scenario så att man själv vinner. Alltså att man bara spelar för att man själv ska ha kul och vinna, aldrig att de andra som man rpar med ska få ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har precis kommit tillbaka från en blacklist. Jag har lärt mig mycket utav mina misstag och har varit borta från servern ett bra tag nu. Jag har växt upp och kommer aldrig göra om ett sånt stort misstag igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, sunt förnuft, powergaming, cop bait, emote abuse/bugg abuse.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka