Nekad Zacharias821 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Brittas Lyx & Sportbilar AB.

Vad heter du IRL? Jag heter Zacharias irl.

Vad heter du på discord? Jag heter Zacharias821#9651 på discord.

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal (2007)

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 1090h.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Brittas för att jag anser att jag är rätt person för detta jobb då jag har varit de tidigare och kan grunderna som man behöver kunna för jobbet. Har även varit Biträdande så jag vet hur företaget rullar. Samt så anser jag mig själv att vara en trevlig person som gillar att hjälpa till jag tror att jag kan komma till jobbet med en positiv energi som gör så att de kommer glada arbetare som vill jobba där och inte bara vill tjäna pengar och att de kommer glada kunder som blir nöjda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina tidigare erfarenheter inom att vara Brittas/bilförsäljare så har jag varit Brittas här i staden tidigare då var jag Biträdande så jag vet hur man tar hand om företaget. Har även varit bilförsäljare samt chef i andra städer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alfred Axelsson och är 29 år gammal och hade en ganska enkel men ändå en svår uppväxt han hade gått om pengar bodde i en fin stad med föräldrar med en bra inkomst. När man har mycket pengar då dras de till vänner och därför fick han många vänner som inte stannade kvar och han var alltid sista alternativet, de gick bra för han i skolan och på somrarna så brukade han sommar jobba i föräldrarnas verkstad, så han har mycket bra tidiga erfarenheter inom bilar.

Han har tidigare jobbat som bilförsäljare då var de på samma bolag som han vill bli chef på nu, de var Brittas fast då var han endast Biträdande så han vet hur de går till och hur man ska behandla sina kunder. Samt så kan han dem flesta priserna utantill han kan även rekommendera vilka bilar ifall någon kommer in med en budget då han har kört många bilar från Brittas.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne så ofta som möjligt men brukar bli runt 6-10h/dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsatt spela på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast Unive.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka