Accepterad zach_1510 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zach_1510

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Zachrisson

Vad är ditt discord namn? zach_1510

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Andersson. Född 1990-09-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social. Glad o Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund är att han är uppvuxen i Lidköping och har flyttat till ”unive” för att träffa nya personer och för att få ett jobb han bryr sig som sagt inte om vad det är för jobb men han är nöjd med det mesta han blir erbjuden. Hans absoluta dröm att att bli advokat men han tror att det inte kommer hända. Och under sin barndom var han osäker så han gillar att få uppmärksamhet. Han vill också gärna få som han vill. Och om han inte får som han vill kan det resultera i dumma beslut. Men som sagt så är hans framtidsplaner att ta livet steg för steg och se vart han hamnar och om han lyckas samla ihop tillräckligt med pengar för att utbilda sig till advokat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv stämning. Och bidrar även med RP på bra nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man försöker spela på ett sätt som slutat med motpartnens vinst men det ska inte märkas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM hittat på kapitel 4.1 a. Man kan inte döda någon från ingenstans och utan anledning. FEARRP hittat på 4.1 D. I denna servern så ska jag värna om mitt liv jag tolkar ofta det som att man ska spela som att du ÄR karaktären. Om någon håller pistol mot ditt huvud och du slår honom så är inte det realistiskt för det skulle inte jag göra i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har själv varit server ägaren för FivedPd stockholm men hade ej tid att fortsätta pga plugg. Så jag kan en del om Rp.

Senast ändrad:
Hej @zach_1510
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vet ej om jag ska svara här. Men hans bakgrund är att han är uppvuxen i Lidköping och har flyttat till ”unive” för att träffa nya personer och för att få ett jobb han bryr sig som sagt inte om vad det är för jobb men han är nöjd med det mesta han blir erbjuden. Hans absoluta dröm att att bli advokat men han tror att det inte kommer hända. Och under sin barndom var han osäker så han gillar att få uppmärksamhet. Han vill också gärna få som han vill. Och om han inte får som han vill kan det resultera i dumma beslut. Men som sagt så är hans framtidsplaner att ta livet steg för steg och se vart han hamnar och om han lyckas samla ihop tillräckligt med pengar för att utbilda sig till advokat.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka