Accepterad Grichpojke | Medlem ansökning [lazer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrebarre_

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel clavering

Vad är ditt discord namn? Arrebarre

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arvid clavering

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lungn snäll tacksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund:Arvid växte upp i en fin familj fast en dag så kom hanns pappa med i ett gäng och sen slutade det med att hanns mamma dog pga att hanns pappa hade många fiender så hanns fiender va ute efter hanns mamma så det dödade hon och blev hanns pappa försträkligt ledsen så han tog själv mord och då stog han där mitt ute i lidköping helt själv utan vänner och familj och då var han 15 år han fick mycket pengar pga hans ärv pengar så han flyttade till usa los angeles och startde ett nytt liv. Framtid: Han vill glömma sin uppväxt men inte allt inte det han har lärt sig han vill ha mycket pengar ett bra jobb hans dröm är att ha mycket kompisar som han kan prata med inte som i lidköping där han var helt själv så att han ska få kompisar ska han va så snäll som det bara går han vill dela ut pengar till det fattiga

Vad kan du bidra med till serverns RP? han vill gärna jobba som polis för att det var hanns dröm när han var liten. Men om man menar utanför jobbet och samhället vill han bli kallad den snälle killen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för både parterna i ett scenario kan vinna, eller att man ``offrar sig´´för att den andra karaktären ska få en w, beroende på hur scenariot utvecklas

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? I början råkade jag säga nåt om det värkliga livet fast mina kompisar i spelet sa vad menar du och då förstod jag och nu har jag alldrig sagt det igen och lovar att det inte ska hända

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda nån utan ett grundlägande scenario om man dör så får man inte komma ihåg vad som hände Man får inte lämna ett specielt scenario till exempel om du bli rånad så får du inte lämna Man får också inte köra över nån utan ett grundlägande scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sakt så vill han bli rik men nu jobbar han som skattjägare så han får okej lön men han tycker inte så han vill ha störe lön hos polisen men polis jobbet är också inte bara om att ha pengar utan jag vill vara snäll kille och det kan jag vara inom polisen... Men om du menar mig daniel om varför jag ska vara med jag skulle verkligen villa vara medborgare som du ser har jag skrivit mycket och tänkt länge om min Arvids uppväxt så att jag kan vara med snälla kan jag få vara en medborgare

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka