Accepterad neoboi07 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neoo_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? neo4090

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pablo Gonzales, 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, eftertänksam och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pablo Gonzales är 27 år gammal och är ursprungligen från Serbien. Pablos personlighet är annorlunda från många andra, han har svårt att lita på andra vilket han använder som fördel i många scenarion då det innebär att han har lätt att manipulera folk. Men han kan också vara lojal mot de han anser som närmast till honom. Han är inte en man som söker sig till konflikter men är heller inte rätt att använda självförsvar om det skulle behövas. Pablo växte upp i ett samhälle med mycket osäkerhet och konflikter vilket har format hans personlighet på många sätt. Hans pappa var en väldigt känd affärsman med kopplingar till organiserad brottslighet, vilket ledde till att Pablo redan tidigt i livet lärde sig att navigera mellan både den kriminella världen, men också sitt vanliga liv vilket har format hans syn på livet väldigt mycket. Men när Pablo växte upp så insåg han att han inte vill ta del i sin familjs kriminella bakgrund. Vilket gjorde att när han hade blivit tillräckligt gammal så flyttade han ifrån Serbien för att starta sitt eget liv. Efter att flyttat till Sverige började han arbeta inom olika företag och snabbt etablera sig inom den legala sektorn. Pablo gillar att hålla sina alternativ öppna och hans känsla för affärer är hans största styrka. Det som kommer skilja mig från andra på servern är att jag är väldigt erfaren utav rollspel och jag tar det väldigt seriöst, sedan tror jag på djup i scenarion. Det ska finnas flera delar till det. En uppbyggnad, ett problem och en lösning och jag ser också väldigt seriöst på att spela klart scenarion vilket jag anser att inte många andra gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De färdigheter jag planerar att erbjuda är social interaktion med andra, att kunna kommunicera med andra och agera i olika scenarion är det inte alla som kan, men det kan jag. Improvisation är också en färdighet som jag anser är väldigt viktig eftersom allt som händer inte kan vara planerat och man måste kunna ha förmågan att improvisera i vissa lägen. Allt detta anser jag är färdigheter och erfarenheter som kommer göra spelupplevelsen bättre för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela alla scenarios för att vinna, man ska spela de för att alla som är med ska ha kul och kunna ta lika mycket del i scenariot som alla andra och inte göra det tråkigt för andra bara för att man själv vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tidigare brutit mot reglerna på olika sätt, vilket jag anser är en bra sak eftersom man inte lär sig något annars. Många gånger har jag missuppfattat scenarion och gjort saker som jag inte tänkt efter, tex som när jag har spelat som polis och någon har varit lite extra kaxig så har man gjort saker man inte ska, vilket jag fick konsekvenser för som jag har lärt mig av. Eller gjort saker som man inte vart medveten om är förbjudet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? § 4.1 j, Sunt förnuft, det jag anser är den viktigaste regeln. Sunt förnuft behövs för att man ska kunna rollspela på det bästa sättet och skapa de bästa sceneriona. § 4.1 a, RDM är också väldigt viktigt och är ett stort problem på många serverar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nu tror jag att det är samma namn på discord som på forumet, neoboi07.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka