Nekad Z77 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z77

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164872615

Ditt Hex-ID: 110000147ccd7a7

Vad är din discord tagg? Z77#8938

Vem var det som bannade dig? BULTEN

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde med en rs6 ner för ett berg efter ett scenario. // JAG körde en streetbil ner för ett berg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes, jag hade kidnappat en boss och någon av våra gäng medlemmar hade ringt till ett annat gäng. Sedan kom det gänget och det blev för mycket folk. Jag och andra valde att byta plast och åka ner för berget till en annan plats. Jag tog min egna bil då jag trodde bossens bil(off road bil) var full så jag tog min (street bil) Jag blev bannad precis när jag nådde botten av berget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själva bannen var rätt men att det var grov tvekar jag på. Jag körde kanske ca 60-160 nerför berget o bromsade in då och då. Det var en rätt slät väg utan massa stenar ivägen. Men jag förstår varför han bannar men att det var grov håller jag ej med om.
Jag tycker att en /m varning också hade hjälpt. Eller en pg1 Som sagt jag var rätt stressad eftersom att vi hade kidnappat någon och var tvungen o byta plats. Sedan var hela scenariot rätt lalligt då den vi kidnappa inte rpade alls bra men det kan jag ej skylla på.
Men som sagt jag förstår bannen men bara att det var pg3 som var det konstiga för mig. Sedan så var vägen rätt slät men jag förstår att min bil var sänkt vilket gjorde det lite orealistiskt.

Bulten om det är något som jag kan utveckla så kan jag gärna ta det muntligt, det är upp till dig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 3 gånger innan varav två var fel. Ena var OOC in game, andra var failrp och tredje kriminellt i twitter. Dem Bansen kom när jag var relativ ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1
Jag hade kunnat åka ner med min boss som åkte i en lite mer off road bil.
2
Jag hade kunnat gå ner för berget istället för att köra.
3
Jag hade kunnat undvikt att följa med dem ner och stanna med det andra gänget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska ta ''street'' fordon till off road sammanhang. Detta kommer ej ske igen och jag har lärt mig utav min bann. Har nämligen lov nästa vecka och det vore roligt om jag kunde få spendera mitt lov på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%%

Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka