Accepterad tyxciu | Ban Överklagan [Shadowking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tyxciu

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232134952/

Ditt Hex-ID: 76561199232134952

Vad är din discord tagg? tyxciu

Vem var det som bannade dig? shadowkingggg_03871

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-11 004159.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för vi åkte up på ett berg med bil o det e inte enligt dom rätt för folk skött mot oss o vi skött tbx från berg men sen gick jag ner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade 2 killar vår gäng bil o dom körde runder med vår bil o sen skulle vi stanna dom o sen hoppade dom ut o skjuta på hos vi kör vidare eftersom vi inte vill bli skjutna o srn körde dom framför oss i vår bil o vi fick panik föraren då o körde upp på berget o hoppade ut o sen skött jag ner en när jag kom ner från berget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom vi blev liksom beskjutna framför oss o vi fick panik som man kan få i såna tillfällen o jag visste inte om detta från första början men jag har lärt mig av det som har hänt hade jag kunnat ändra på det hade jag gjort d men d va inte jag som körde bilen så tycker d e fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja d har jag 2 tidigare men kmr inte ihåg vad jag blev bannad för men jag har lärt mig av mina misstag o vill gärna bli unbannad för jag vill in o spela o ha kul med dom andra jag känner i servern o ska aldrig göra om detta som har hänt i detta tillfället o vill ha en ny chans o kunna köra denna vecka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte vara med på såna saker o inte vara i bilen som föraren körde upp på berget

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja d förstår jag klart o tydligt

Tillbaka