Accepterad BilfirmanAB | Beslut Överklagan [Fnatte01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilfirmanAB

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Ditt discord namn: bilfirmanab

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad för typ av beslut gäller det? pwg

Vem/vilka tog beslutet? fnatte01

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom jag körde ner för en kulle i sandy när jag jagade kriminella som hade stulit en bil. allt började med att vi fick larm om en stulen bil, jag och min kollega åkte på de och mötte en saab som körde runt, vi försökte stanna den men de ville ej stanna och började köra off-road i sandy så vi följde efter.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då jag vart bannad för pwg och enligt unives regelbok så står det "h. POWERGAMING Definition: Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel Exempel: Du är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna." Jag varken gjorde nått för min egen vinning + att jag rpade på mina skador när vi krockade och voltade med bilen, jag avände mig av både röst & ./me. Jag förstår dock fnattes01 pov i scenariot och jag förstår att det såg skevt att köra ner som jag gjorde. jag gjorde det mer för en rolig grej, vilket var lite dumt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga klipps från händelsen!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka