Inaktuell ytFaith69 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ytFaith69

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199351148023/

Ditt Hex-ID: steam:110000152e72df7

Vad är din discord tagg? bigbeinis#4558

Vem var det som bannade dig? Miracle

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vet inte hur man sätter in bilder här.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han som hade reportat mig för det jag sa hade bevis på video av vad jag hade sagt och såna bevis går ju inte att fakea så jag blev bannad väldigt snabbt vilket jag kan förstå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde från autoexperten med min kompis när jag råkade köra in i nåns bil. Han som jag råkade köra in i blev sur vilket jag kan förstå, efter det körde han efter mig och körde in i min bil så den gick isönder. Sen hoppade jag ut ur min bil och börja sparka på hans bil sen sa jag något rasistiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för jag sa något rasistiskt vilket är emot reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag snor inte bilar längre och bara random försöker attackera folk, vdm m.m vilket jag nu lärt mig inte är okej vilket också är att bryta emot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? efter att jag hade krockat in i hans bil skulle jag stannat vid trotoaren och försökt få han och stanna så jag kunde bett om ursäkt, det hade inte behövt gå så långt som det tyvärr gick

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket, ska verkligen aldrig bryta mot en enda regel igen, det kan ju hända att man råkar bryta mot en regel fast att det var en olyckshändelse. Ska spela Roleplay mer verkligt som om det vore den riktiga världen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka