Accepterad Själv | Ban Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680935236/

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad är din discord tagg? micahzz2

Vem var det som bannade dig? mellebro

Bild på banmeddelande: unajv.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde väldigt fel, och bröt mot serverregeln VDM. Vilket jag tycker var rätt av dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i en bil och tänkte ej för mig hur jag spelade på servern, så körde jag in i 2 personer och blev bannad efter jag gjorde det. Min RP just vid det tillfället var väldigt dålig och omoget. Jag ångrar att jag ej spelade seriöst efter denna bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban och det var jag som gjorde fel eftersom att jag bröt mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för olika saker men inte överdrivet många gånger. Men sist jag blev bannad var det för c-logg men då kom polisen in i mitt hus och jag var tvungen att stänga av datorn eftersom att det handlade om en misstanke om mig. Men har lärt mig av mina bans, som t.ex denna att jag måste tänka på vad jag gör och inte bryta mot reglerna mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra så att jag inte höll på lalla och vara uttråkad, men där i stunden så gjorde jag så onödigt dumt regelbrott så jag ångrar det och det är just det jag kunde gjort annorlunda. Alltså att inte hålla på lalla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, t.ex att jag ska börja spela mer seriöst då alla mina vänner också börjat spela mycket på servern och hade varit väldigt kul att spela med dom och denna gång ordentligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka