Nekad .ytFaith69 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan.09

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441392004/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? janneout#1747

Vem var det som bannade dig? Lurvorx men @LUDDE unbannade

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-15 181317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel, sunt förnuft, jag visste inte om den regeln, då min kompis bara sa åt mig vad jag skulle göra. Han är väldigt erfaren på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis sprang iväg från polisen, jag bar honom iväg för han hade blivit anhållen, han bad mig bära honom att springa iväg, så jag gjorde det. eftersom han är medlem och krim på unive så trodde jag han visste reglerna, jag visste inte själv att jag bröt mot reglerna då jag bara gjorde vad han sa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju felaktig och rätt ban, min kompis sa åt mig att göra det jag gjorde. Jag skulle inte lyssnat på honom och varit mer kunnig om reglerna. Jag borde vetat vad jag gjorde och bara stått åt sidan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 7 tidigare bans, då en av dom var en 20 dagars ban, kommer inte ihåg varför men tror det var combat logging. Sen är et bara små milda, för typ lall och sånt. Men har lärt mig att om polisen gör sitt jobb ska jag låta dom göra det och inte lyssna på vad min kompis ber mig att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara stått åt sidan och låtit polisen göra sitt jobb, eller bara gåt iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer rpa på ett mycket bättre sätt. Polisen kommer jag låta göra sitt eget jobb, jag ska läsa på mer med reglerna och inte lyssna på min kompis i vissa seriösa scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår.

Senast ändrad:
Jag skickar in en till då jag blev godkännd på förra men inte unbannad ludde måste ha glömt:)

Detta är ju en annan ban, denna bannen är lagd av en helt annan person och av en helt annan anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka