Nekad License | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

License

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
109
Reaction score
5
Åtgärds-referens
ID: 2242 — Normal (7.5p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: ställer sig upp o skjuter precis efter han har fått vård utav polisen
Personal: Slovaken22
Datum: 2026-04-29
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Ja men vi var och sålde droger vi hade sålt allt och så sog vi att de va 2 polishelis bakom oss vi åkte till våran bunder för att stasha vi stashade och vi gick ut och snackade med dom men en av våran hade lallat sönder så poliserna började skuta jag dog men sen så hjälpte polisen mig men de va buggat för han skulle hjälpa mig men när han började hjälpa mig så fick han ett skot i huvudet så jag fick ress och sen så sprang jag iväg rpade på skadorna jag tog ut min tappe och jag började rikta mot polisen och han fearade sönder så jag började skuta och jag dödade han.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja för att jag fick ju ress jag sprang iväg och började skrika ajj och förstökte kidnappa han ville it skuta honom men det e it mitt fel att han fearade. Jag ber om jätte stor ursäkt jag var stressad och visste inte vad jag gjorde.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mBKjhTxRIr6LkFeQN?invite=cr-MSxzQ0UsNDQ0NDQxNDU3&v=51

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka