Nekad lillen. | Ban Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen.

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-avgasen-adj3 — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: pittar polisen, sedan skjuter mot polisen när det inte är sista utväg
Bannad av: Alec
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag jaga en kille som sköt mig efter ett tag hoppa han ut ur sin bil och då sköt jag emot han. Polisen var tydligen bakom mig och kallade på förstärkning emot mig därav väljer jag att skjuta deras däck för att komma iväg eftersom jag är efterlyst och ville ej åka in i fängelset. Efter jag sköt deras däck lyckades jag komma ifrån och det var planen efter det gjorde jag inget mer

Det där med att jag pitta dom var verkligen inte med min mening utan dom kom framför min bil och ligger snett framför min bil och jag kör för att komma ifrån

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för set jag blev bannad för och har tagit åt mig av det jag gjorde och det skall ej hända igen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att jag ska dra ut på scinariot längre och spela för båda parterna så alla har kul

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har tagit åt mig av mina fel och ska se till så det aldrig händer igen. Jag har spelat länge och vet vad som är rätt och fel men var ba stressad och ville inte åka in 1080 på natten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka