Accepterad Yousef Mohammed | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef Mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef Hamed

Vad är ditt discord namn? jofes_loco

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yousef Mohammed och är 21 år gammal. Yousef var en bra uppfostrad grabb, han har 3 bröder som går vid namn Mohammed, Stig och Stefan. Dessa pojkar blev tillsamans familjen Chase. När Yousef var runt 10 år dog hans föräldrar i en bilolycka. Därefter fick Yousef ta hand om sina yngre syskon vid namn mahmod, ibra och hamodi Chase. Dom har levt tillsammans i över 15 år på gatan och bara ätit skräpmat Tills en dag där deras liv förändrades. En dag blev dom fyra bröderna Mohammed, Stefan, Stig och Yousef blev erbjudna på ett jobb hos DjannAb's bilfirma. Detta såg dom som den perfekta chansen i deras liv att börja leva normalt. Nu, 5 år senare lever dom som en av stadens rikaste familjer. Deras förmögenhet har dom tjänat ihop på att sälja firman till Jordan Rollnorth. Bara där var firman värd 300 miljoner kr. Efter detta så startade Chase bröderna ett låneföretag som var inspirerat av det Ryska företaget 4finance och miljonvinsterna levde dom lyxliv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på denna servern jätte länge och gillar det så nu bestämde jag mig att komma tillbaka. Jag har jätte bra RP från gamla erfarenheter och har ett roligt fast seriöst RP. jag har spelat på servern lite utan whitelist men det är inte lika roligt för då har man inte lika mycket att göra så vill nu fixa whitelist så jag kan välja mellan jobb och kunna expandera min RP och kunna ha mer roligt och seriösare RP nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartners vinst innebär att man agerar eller tar beslut med tanke på att gynnade andre partner i en given situation till exempel förhandlingar eller affärer

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jaa 100%

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2020 så spelade jag på denna servern och då hete det multistaden. Har 570 timmar och 90% a de är rp timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka