Nekad Sinan.252 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sinan.252

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten?yousef ga

Vad är ditt discord namn?
sinan.252

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yousef badram 28 år gammal bor i göteborg men ska flytta till unvive

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig kärleksful tacksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs planer är att bli kriminnel och försöka gå med ett aktivt gäng för att sedan försöka ta över drog handlen och utföra bankrån butiksrå och sisst men inte minst persson rån på fiender. Och min karaktär kommer även försöka att bli en vice boss för att sedan stabilisera gänget som han ska med i för att göra så gänget blir störst i stan och då rullar pengara in och dem roliga scenarioarna på kvällarna. Butiksrån är den mest scenariot jag längtar efter att göra. Vilket kommer bli så himla roligt göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kommer att bidra med en hög rp nivå och ett hög utvecklat rolspel och hjälpa andra hitta en bra rp server och ansöka till whitelist som på den här perfeckt bästa serven som finns med bra rp och bra och trevliga staffas samt så kommer jag att försöka få bort lallare genom att försöka bli servervakt för jag har spelat på serverna innan men har gjort duma vall som jag ångrar och är glad att jag ens får spela på den hära servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario spelar inte man för att vinna man spelar för att det är kul att rollspela på en karaktär. och i ett scenario handlar inte allt om att vinna allt handlar om att ha kul och ibland till och med ge motpartens en chans i scenario och inte bara tänka att man ska alltid vinna jag burkar ge motpartens en chans scenario men det slutar och ibland om man ger motpartens chans i scenario kan du blir roligare att

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot powergaming men då var det när jag inte visste så mycket om /me /sme osv. Men nu kan jag det och rpar bättre nu och kommer att hålla de så.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp värnar inte om sitt liv . vdm använder fordon som ett vapen .rdm dödar utan anldeding .combat loggin f8 quit under scenario. nlr kommer ihåg något efter dött i ett scneario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka