Nekad Yousef franso | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef franso

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef Franso

Vad är ditt discord namn? yousefyasin

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yousef Yasin han är född 1999 och är 190 cm. Yousef är född och uppvuxen i Sverige, han har haft en tuff bakgrund då hans äldre bror Karim är en av de kriminella i Stockholm. Hela familjen har blivit påverkade men för de mesta Yousef då han blir rånad, slagen, hotad och därför har han tagit ett beslut för att flytta till ett annat land för att starta ett nytt kapitel i sitt liv. Yousef har ett intresse för fotboll och bilar då hans pappa är en mekaniker och en gammal fotbollsstjärna som spelade i syrianskas A-lag. Yousef är en mycket omtänksam person som bryr sig om alla så att dem mår väldigt bra, han är också en mycket känslig person då det kopplat till hans bakgrund. Annars går yousef skola han är snart klar med examen och ska senare börja jobba med fordon och försäljning då han har det intresset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenhet inom rollspel med ungefär 4 år, jag har alltid gillat att rpa då jag verkligen rpar på allvar för flera bättre scenarion. Jag kommer göra det bästa för att bidra till servern för att både lära mig och utveckla andra som inte förstår då man kanske är nybörjare mm. Mitt fokus är att jag ska kunna skapa en meningsfull roleplay upplevelse och att undvika allt som kan förstöra den höga rp nivån och kvaliteten här på unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer alltid visa respekt mot alla som rollspelar här på unive och följa varenda regel samt att undvika dem mest hända regelbrott tex som VDM, RDM, Meta och Fear rp. Dessa är nog dem mesta reglerna som bryts på flera servrar som jag också upptäckt och därför vill jag nu pröva Unive för att se hur rollspelet ser ut mellan varandra!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och alla regler är samma på alla andra servrar jag innan spelat på och det jag läste från era regler var att man ska visa respekt ingen vdm eller rdm och så vidare!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat ungefär 4 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej finns inget speciellt med mig, gillar bara att rpa på en seriös nivå!!

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning: Hade problem med att kunna komma ingame.

Du får ansöka igen när ditt problem är löst. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka