Nekad YoungYT | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1910

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https:||steamcommunity./profiler/636472647474

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Wille#4656

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntföenuft och powerfaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde banna mig för jag hade polis jag och körde på en tågräls i 60 km/h. Och suntförnuft för den sista utvägen var att ta upp min uzy och hota polisen att dra. För mc toppar 120 hade ingen chans. OCh såklart för att jag gjorde fel och inte tänkte en existera gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 3 polare var ute och körde hoj. Vi skulle upp till palito och softa och köra hoj. Vi kör som vanligt på motorvägen vi ligger runt 120 för mc då ej går mer. Det kommer en cevil polis som sätter på ljusen antagligen för han ser min mc väst att vår glubb är lite efterlyst. Så jag tänker så jag stannar och sen gasar för jag visste att jag hade en uzy på mig. Och i andra senario på vanliga trafikstopp så har polisen sökt igenom mig så jag ville ej riskera. Vi kör in till sidan och när polisen går ut så gasar jag iväg. Jag kommer då på att mc toppar 120 typ. Så jag måste köra små och sträva korvar. Så jag bromsar ner till 20 och kör ut till en tågräls som jag då rpar på är itu och att jag kan köra där och jag kör då på rälsen k 50 - 60 och lungt och försiktigt och rpar på att det är skumpigt. Kör på rälsen k 20 m om ens det. Sedan inser jag att jag aldrig kommer komma iväg plus jag hade ingen bensin kvar. Så jag kör till en lungt ställer och riktar min uzy mot polisen och säger stik annars skjuter jag polisen kör 30 m ifrån mig hoppar ut och Jag tror staff valde banna mig för jag hade polis jag och körde på en tågräls i 60 km/h. Och suntförnuft för den sista utvägen var att ta upp min uzy och hota polisen att dra. För mc toppar 120 hade ingen chans. OCh såklart för att jag gjorde fel och inte tänkte en existera gång. ner mig rakt i benet. Det var vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en väldigt felaktig ban då jag anser att jag rpar på rälsen är itu och att det skumpar endå. Och suntföenuft är det ej jag ansåg där också att det var min absulut sista väg ut bensinen var slut och allt. Så jag tycker det är en väldigt felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för följande lall,ooc,halv ooc, failrp och suntförnuft. Jag har lärt mig från alla band och tar det väldigt seriöst när jag blir banans och tänker igenom vad jag kunnat göra annorlunda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda äe att jag bara skulle stannat jag borde ej gasat ifrån han då hade det här ej hänt. Men också att tänka en extra gång vad man hade kunnat gör annorlunda borde ej att ha gjort så jag gjor ångrar mig groft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket utav min van. Jag har lärt mig man då ska tänka en extra gång innan man gör något stort som kan lägga till ban. Bara göra så mannen gjort irl. Lärt mig man måste tänka mer på vad som kan hända. Och ta lärdom om det fel man gjort. Och man ska ej rpa för makt o pengar så kulle bara stannat så hade det ej hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka