Accepterad NABEN1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743/

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? .nab_16

Vem var det som bannade dig? getoormen

Bild på banmeddelande: getoormen 19dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fearpa mot polisen efter jag hade brytit mig loss från handbojjorna och började rikta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka tbx till vårt gänghus för att ta ut en gängbil. När jag är vid vägen in till huset så kommer det fram poliser som ska börja ett trafikstopp. De hoppar ut direkt och börjar att skjuta utan något bakom liggande scenario. Jag kör iväg och de forsätter att skjuta i huvudhöjd längs bilen och inte sikta för däcken som de borde göra. Jag försöker att tappa dem men de kommer ikapp. Jag hoppar ut o riktar men de kör vidare. Jag tar min bil igen o kör iväg. De kommer då ikapp och skjuter åter igen så bilen går sönder helt. Jag hoppar då ut i SISTA utväg och börjar också att skjuta mot dem. Jag ramlar ihop, polisen kommer fram o sätter fast handbojjar direkt, jag bryter mig låss och vi riktar på varandra men jag skjuter först. Sedan så springer jag ner i diket för att inte vara mitt i vägen för att försöka vara diskret. Sedan så hoppar jag support och får ban + indraget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var fel men jag tänkte inte på vad jag gjorde då. För när polisen lade handbojjar och jag bröt mig loss så såg jag inte att han riktade samtidigt. Så jag skjöt för att komma undan. Men även om jag vet att man inte ska skjuta polisen gjorde jag ändå och jag vet att det jag gjorde va fel men jag lärt mig av misstagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var när jag lämnade polisen innan det hade gått 2 veckor där jag också visste det var fel men lärt mig utav det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara kunnat gett upp utan att behöva skjuta och forstätta scenariot därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, om något liknande skulle ske igen så vet jag vad man inte ska göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka